Al jaren helpen we Combiwel voor Kinderen om hun visie op Integrale Kindcentra onder de aandacht te brengen bij de Amsterdamse schoolbesturen. We hielpen Combiwel voor Kinderen met de rebranding van Combiwel voor Kinderen. Hieruit ontstond de pay-off “Samen voor onze Amsterdammertjes” en de “Amsterdamse paaltjes” die inmiddels door heel Amsterdam bekend zijn. Als nieuw huisstijl element introduceerde we de blob. Als bureau ondersteunen wij bij de strategie en uitvoering. Zo helpen we bij het bedenken van campagnes en maken we samen met Combiwel voor Kinderen het IKC Journaal. We zijn verantwoordelijke voor het maken van de animaties en illustraties en het visueel maken van de roadmap IKC. We maakten verder het ontwerp voor de website en realiseerde de succesvolle campagnesite www.samenrichtingikc.nl. Voor Combiwel voor Kinderen zijn we ook actief op de socials waaronder Linkedin en Facebook. In 2021 startten Combiwel voor Kinderen 4 nieuwe IKC’s. Wil je weten hoeveel het er dit jaar worden? Bezoek dan de kennisbank op www.samenrichtingikc.nl.