Sportbedrijf Zaanstad zet de lijnen uit

Portfolio

Voorheen Stichting Zwembaden Zaanstad is nu Sportbedrijf Zaanstad. Met de nieuwe huisstijl positioneren we het Sportbedrijf als een echt sportmerk met als onderliggend concept: Het sportbedrijf zet de grote lijnen uit. Elke sport heeft wel iets met lijnen. Je kan dus bijna zeggen: zonder lijnen geen sport. 

De lijnen er zijn er in alle kleuren en maten, net als de sporters die er gebruik van maken. Voor de uitwerking van dit concept zijn we dus logischer wijs uitgegaan van de lijnen op de vloer van een sporthal. We hebben met deze lijnen de initialen van de nieuwe organisatie abstract, iconisch en herkenbaar gemaakt en in beweging gezet.

sportbedrijfanimate01
Schermafbeelding-2015-03-12-om-19.25.45_2532

Het Sportbedrijf ondersteunen we doorlopend met veel uiteenlopende middelen waaronder diverse door hen zelf te gebruiken Word-templates, e-mailsignatures, posters, flyers en een nieuwe website (loopt nog). Verder doen we de belettering van voertuigen waaronder busjes en scooters, denken we actief mee bij het voeren van lokale campagnes en ondersteunen we de organisatie op het gebied van o.a. social media.

Schermafbeelding-2015-03-18-om-10.17.57_1000

Voor de introductie van de nieuwe huisstijl maakten we deze opzwepende video:

 

Counter Creatives © 2017