CASES

Veel bezoekers voor Dutch Marketing Awards

Elk jaar komen zo’n 500 marketeers bijeen voor de belangrijkste marketingprijzen van Nederland, de Dutch Marketing Awards. Ze vroegen ons om voor meerdere jaren de campagne, de vormgeving en een deel van de aankleding op ons te nemen, waaronder het 3D ontwerp van de awards zelf.
Lees meer

Van idee tot aansprekend Zaans merk

Voor de nieuwe Zaanse chocoladefabriek De Euforij verzonnen we de naam, huisstijl, pay-off en maakten we de aansprekende verpakkingen met unieke Zaanse gevels, incl. handige displays voor op de verkooplocaties.
Lees meer

Never a board moment

In de jaren dat we voor de Amsterdam Economic Board werken is het ‘never a Board moment’. We ondersteunen de Board op het gebied van de huisstijl, campagnes en events. Verder maken we o.a. brochures, presentaties, nieuwsbrieven, infographics en video’s. Een tweetal opvallende wapenfeiten voor de Board zijn het herontwerp van het kantoor en de illustraties voor het event “Op weg naar Europa”.
Lees meer

Veel symboliek in huisstijl Cardia

Hoeveel symboliek kun je kwijt in een logo? Voor de Zuid Hollandse zorginstelling Cardia ontwierpen we de nieuwe huisstijl en gaven we meteen antwoord op die vraag. In het logo is een hart (staat voor zorg), een Ichtus-teken (staat voor geloof) en de duinen en zee te vinden. 
Lees meer

Visma

Voor Visma Software maakten we deze campagne waarin zij op zoek gaan naar het accountancy buzzword van 2016. Op door accountancy veelbezochte platformen draaien banners (html5 en animated gif) om potentiële deelnemers te bewegen hun top 3 op de landingspage vismabuzzwords.nl achter te laten.
Lees meer

MWG

De Media Werkgroep vroeg ons om de campagne voor het MWG-congres vorm te geven. Het resultaat mag er zijn! Voor de campagne bedachten en realiseerden we 3D-figuren. Ze strijden met elkaar om de gunst van de adverteerder. 3D-figuren van 3 meter hoog verwelkomde de bezoeker op het event als onderdeel van een indrukwekkend decor.
Lees meer

Sportbedrijf Zaanstad zet de lijnen uit

Voorheen Stichting Zwembaden Zaanstad is nu Sportbedrijf Zaanstad. Met de nieuwe huisstijl positioneren we het Sportbedrijf als een echt sportmerk met als onderliggend concept: Het sportbedrijf zet de grote lijnen uit. Elke sport heeft wel iets met lijnen. Je kan dus bijna zeggen: zonder lijnen geen sport. 
Lees meer

De beste redders staan aan wal

Voor de KNRM verzonnen en realiseerden we een mobiele live-game. Met de App spreekt de KNRM jongeren aan op festivals. Zij zijn de donateurs van de toekomst. ‘Redder aan Wal’ laat de bezoekers van festivals zelf ervaren hoe het is om continue standby te moeten zijn om op de meest onverwachte momenten in actie te...
Lees meer
Counter Creatives © 2017